Notes from Spain and Spanish Forum Learn REAL Spanish now!  

Go Back   Notes from Spain and Spanish Forum > Warm up area > A nice place for new members to say hello

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19th July 2008, 06:17 PM   #1
Geno
Geno

Default Hola a Todos!

¡Hola! Mi nombre es Geno y soy de los Estados Unidos. Estoy estudiando español en el programa del idioma extranjero de "Rice University" en Houston, Tejas. Quisiera practicar mi español con un nativo o otra persona. No me importa. En intercambio, quisiera ayudarle con su inglés. Vivía en España cuando era niño, pero no recuerdo mucho. Por favor, corrija mi español si es necesario.

Gracias por su ayuda.

Hello! My name is Geno and I am from the United States. I am studying Spanish at Rice University’s Foreign Language Program in Houston, Texas. I would like to practice my Spanish with a native speaker or another person. It's not important to me. In exchange, I would like to help you with your English. I used to live in Spain when I was child, but I do not remember very much. Please, correct my Spanish if it is necessary.

Thank you for your help.

Geno

Last edited by Geno; 24th July 2008 at 05:05 AM.
Geno is offline   Reply With Quote
Old 22nd July 2008, 03:28 AM   #2
Adela
Ade

Hola Geno,

Que tal estas? Pues parece que tu espanol suena muy bien. Donde solias vivir en Espana? Tienes familia o amigos en Espana?
Hasta pronto,

Adela
Adela is offline   Reply With Quote
Old 23rd July 2008, 03:50 PM   #3
Beckett
Mega Forero

Hi Geno!
Welcome to the forum. Are you majoring or minoring in Spanish? When you were little, where did you live in Spain and for how long? Cuenta, cuenta.
Beckett is offline   Reply With Quote
Old 24th July 2008, 05:02 AM   #4
marie-chan
Forero

marie-chan's Avatar

¡Hola Geno! Bienvenido!
marie-chan is offline   Reply With Quote
Old 24th July 2008, 05:22 AM   #5
Geno
Geno

Default Muchas gracias a todos...

Muchas gracias por tus respuestas. Actualmente, vivi en la ciudad de Bilbao, cuando fui un nino pero no recuerdo mucho. Que pena!!! Puedo escribir bien, pero no puedo hablar bien. Pero recuerdo el chorizo, me gusta chorizo.

Thank you for your responses. Actually, I lived in the City of Bilbao, when I was a child, but I don't remember very much. What a pity!!! I can write well, but I cannot speak well. But I remember chorizo, I like chorizo .

Geno.
Geno is offline   Reply With Quote
Old 25th July 2008, 08:40 AM   #6
Martta
Novato

Default hello

Hola,

Yo estoy buscando alguién para chatear en ingles con la intención de mejorar mi conversación en ingles. A cambio yo te puedo ayudar con mi español. Si estás interesado mi email es [email protected].

Saludos
Bye

Hello,

I am looking for someone to chat in english because I need to improve my speaking english. I can hellp you with your spanish conversation. If you are interested my email is [email protected]

Bye

Quote:
Originally Posted by Geno View Post
¡Hola! Mi nombre es Geno y soy de los Estados Unidos. Estoy estudiando español en el programa del idioma extranjero de "Rice University" en Houston, Tejas. Quisiera practicar mi español con un nativo o otra persona. No me importa. En intercambio, quisiera ayudarle con su inglés. Vivía en España cuando era niño, pero no recuerdo mucho. Por favor, corrija mi español si es necesario.

Gracias por su ayuda.

Hello! My name is Geno and I am from the United States. I am studying Spanish at Rice University’s Foreign Language Program in Houston, Texas. I would like to practice my Spanish with a native speaker or another person. It's not important to me. In exchange, I would like to help you with your English. I used to live in Spain when I was child, but I do not remember very much. Please, correct my Spanish if it is necessary.

Thank you for your help.

Geno
Martta is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks
Learn REAL Spanish now!

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules